Продавець MaksTool.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
616 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, інвентаризація складу. Вашу заявку буде оброблено найближчим часом.

+380 (95) 289-08-69
+380 (97) 974-66-08
MaksTool.com.ua
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаТовар отправляется в город покупателя в течение 1-2 рабочих дней с момента приема заказа, срок отправки зависит от наличия товара на складе и времени оплаты. После отправки заказа Вы получаете СМС с номером накладной. Возможна адресная доставка в квартиру или офис - при заказе необходимо указать точный адрес. Доставка осуществляется по действующим тарифам "Новой Почты" и не входит в стоимость заказа, доставку оплачивает покупатель. Стоимость услуг транспортной компаний зависит от веса и объема посылки, ее оценочной стоимости и расстояния до Вашего населенного пункта. З нашого боку ми намагаємося мінімізувати Ваші витрати на пакувальний матеріал. При отриманні товару покупець зобов'язаний перевірити наявність і цілісність товару. Якщо виявлений дефект, необхідно діяти відповідно до внутрішніх правил перевізника, і негайно поставити до відома менеджера магазину за телефонами, вказаними на нашому сайті. Претензії щодо невідповідності замовлення приймаються тільки в момент отримання замовлення.
  • Магазини Rozetka
  • Укрпошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата за реквізитамиРахунок від ФОП без ПДВ
  • ПісляплатаНаложенный платеж
  • На карточку Приват Банк

Гарантія:

Гарантійне і сервісне обслуговування проводиться безкоштовно в спеціалізованих сервісних центрах за умови, що неполадки виникли не з вини покупця. Телефони та адреса сервісних центрів вказуються в гарантійному талоні. Термін гарантійного обслуговування залежить від типу інструменту і сервісної політики виробника.
У разі виникнення проблем з придбаним товаром, Вам необхідно звернутися в сервісний центр виробника. У сервісному центрі буде встановлена ​​причина неполадки і видано висновок. Відповідно до виданого висновком буде здійснений гарантійний ремонт або заміна вироби або частин вироби. Якщо сервісний центр надасть акт про неможливість ремонту через заводський дефект у виробі, даний виріб підлягає заміні на такий точно або аналогічний за параметрами товар або компенсація грошових коштів в розмірі вартості товару на момент покупки.
Пам'ятайте, інструмент або обладнання, повинен використовуватися відповідно до експлуатаційних умов, зазначених в інструкції по використанню. Сервісний центр може відмовити в ремонті вироби (в разі порушення покупцем умов по експлуатації відповідного товару).
На ручний інструмент і витратний матеріал гарантія не поширюється.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner