Перехідники і кардани
На сьогоднішній день на автомобільному ринку представлений широкий асортимент автомобільного інструменту. Багато інструменти виготовляються на основі різних стандартів. Так, торцеві головки випускаються з посадковим отвором на 3/4 і 1/2 дюйма. Для сумісності інструментів і забезпечення можливості їх повноцінної роботи існують перехідники.
Шарнирные переходники – один из наиболее востребованных и популярных в настоящее время типов переходников. В большинстве своем, они предназначены для прямых воротков и обеспечивают возможность затягивания крепежных элементов с большим усилием. Любой вороток может стать универсальным инструментом для автомобиля, который позволяет работать с головками различных типов. Все, что для этого требуется – набор переходников с различными посадочными отверстиями.
Кардан – це конструкція, яка забезпечує передачу крутного моменту між елементами автомобіля. Складається з валу, 2 шарнірів (хрестовин), кріпильних деталей і 2 фланець-вилок. З одного боку до валу приварюється шлицевая втулка з підсаджений на ній ковзної рухомий виделкою з шарніром, а з іншого – нерухома вилка шарніра. Шліцьове з'єднання кардана дозволяє змінювати довжину при роботі підвіски.